Monday 11 November 2013

Men Are All Like That

START , that title means for my sweetheart
i wouldn't be any different ,i valued you at first but then i flew away . i wouldn't be any special , i had of your heart but then i flew away .

sayang saya ni sama je macam lelaki lain , saya tak sehebat yang awak sangka ,saya lemah bila berdepan dengan nafsu saya , saya lemah bila awak tak mesej saya sehari , saya lemah kalau saya ada perasaan emburu yang kuat sangat terhadap awak , mintak maaf sayang .

It seemed like i could never catch your heart , but little by little  , your heart became to come into my hands . now i feel burdened when you say you can't live without me , men all like that dear

susah nya saya nak dapat kan awak dulu sayang , sikit demi sedikit saya cuba dapat kan hati awak , awak sombong sangat , sebab awak takut dipermainkan sekali lagi , tapi masa tu hanya tuhan saja hati saya dekat awak , one day saya terharu bila awak kata awak tak boleh hidup tanpa saya , saya rasa nak menangis bila awak kata nak bina hidup baru dengan saya , tapi lelaki semua sama kan awak , mula je manis .

 i used to stay up all night and woorried that your hearth would change . when i opened my eyes , i called you to make sure of your voice ,i used to hope that the moments would last forever ,

bila saya buka mata , saya capai handphone saya dah terus mesej awak , saya tunggu awak balas supaya saya tahu awak tak pernah tinggalkan saya sayang , saya takut juga kalau hati awak berubah , mana lah tahu awak dah tak sayangkan saya , saya cepat-cepat ucapkan i love u dekat awak pada awal pagi tu , saya berharap sangat ini lah kenangan yang saya akan simpan sampai bila-bila .

Now I walk ahead of you ,When we talk, I don’t look at your eyes . But it’s not because I don’t love you Women are all like that, you wouldn’t be any different ,You knew my heart but you hoped that I’d return .Women are all like that, you wouldn’t be any special ,You knew it wasn’t but hoped that I would be your last ,Women are all like that .

                                                           
                                                      ~MEN AND WOMEN ALL LIKE THAT~



No comments :

Post a Comment